0242521023
primariachiselet@yahoo.com
Luni - Vineri 08:00 - 17:00
Login
Sign Up
Acasa
Anunturi
Compartimente
Asistenta sociala
Starea Civila
Registrul agricol
Urbanism, cadastru, agricultura
Financiar-contabil
Dezvoltare comunitara
Serviciul voluntar pentru situatii de urgenta
Cultura
Administrativ
Utilitati publice
Despre
Legislatie
Conducere
Lista persoanelor din conducere
Agenda de lucru
Organizare
Regulament de organizare si functionare
Organigrama
Lista si datele de contact ale institutiilor subordonate
Structurile, organele de specialitate ale administratiei publice centrale/locale si institutiile publice finantate total sau partial din bugetul institutiei
Structurile, organele de specialitate ale administratiei publice centrale/locale si institutiile publice coordonate de conducatorul institutiei
Structurile, organele de specialitate ale administratiei publice centrale/locale si institutiile publice aflate in subordinea institutiei
Unitatile care functioneaza sub autoritatea institutiei
Guvernarea corporativa a intreprinderilor publice
Cariera | Concursuri | Locuri de munca
Programe si strategii
Rapoarte si studii
Rapoarte
Studii
Galerie foto
Info.interes public
Solicitare informatii. Legislatie
Numele si prenumele persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
Formular pentru solicitare in baza Legii 544/2001
Modalitatea de contestare a deciziei si formularele aferente pentru reclamatie administrativa (refuz si netrimitere in termen legal)
Lista cu documentele de interes public si lista cu documentele produse/gestionate de institutie
Rapoartele de aplicare a Legii nr. 544/2001
Buletinul informativ (Legea 544/2001)
Buget din toate sursele de venituri
Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
Situatia platilor (executia bugetara), conform Anexei
Situatia drepturilor salariale stabilite potrivit legii, precum si alte drepturi prevazute de acte normative
Situatia anuala a finantarilor nerambursabile acordate persoanelor fizice fara scop patrimonial
Bilanturi contabile
Achizitii publice
Programul anual al achizitiilor publice
Centralizatorul achizitiilor publice si contractele cu valoare de peste 5000 de euro, conform anexei
Contractele cu valoare de peste 5000 de euro (începând cu anul 2015)
Documentele privind executia contractelor
Invitatii de participare achizitii
Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
Declaratii de avere si de interese
Comisia paritara
Protectia datelor cu caracter personal
Urbanism
Alegeri Locale 2024
Transparenta
Proiecte de acte normative aflate in consultare publica
Formular pentru colectarea de propuneri, opinii si recomandari
Registrul pentru consemnarea si analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandarilor
Dezbateri publice
Consultari interministeriale
Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
Proiecte de acte normative adoptate (Hotarari)
Anunturi/Sedinte publice/Minute
Rapoarte de aplicare a Legii nr.52/2003
Perosana responsabila pentru relatia cu societatea civila
Registrul asociatiilor, fundatiilor si federatiilor luate in evidenta de institutie
Integritate
Cod etic/deontologic/de conduită
Lista cuprinzand cadourile primite
Mecanismul de raportare a incalcarilor legii
Declaratia privind asumarea unei agende de integritate organizationala
Planul de integritate
Raport narativ referitor la stadiul implementarii masurilor prevazute in SNA si in planul de integritate
Situatia incidentelor de integritate
Studii/cercetari/ghiduri/materiale informative relevante
Monitorul oficial local
STATUTUL UNITATII ADMINISTRATIV-TERITORIALE
REGULAMENTE - PROCEDURILE ADMINISTRATIVE
Regulamentul cuprinzând măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de hotărâri ale Consiliului Local
Regulamentul cuprinzând măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de dispoziții ale Primarului comunei
HOTĂRÂRILE CONSILIULUI LOCAL
DISPOZITIILE PRIMARULUI
DOCUMENTE SI INFORMATII FINANCIARE
Buget din toate sursele de venituri
Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
Situatia platilor (executia bugetara), conform Anexei
Situatia drepturilor salariale stabilite potrivit legii, precum si alte drepturi prevazute de acte normative
Bilanturi contabile
ALTE DOCUMENTE
Obiecțiile cu privire la legalitate, efectuate în scris de secretarul general
Informații din oficiu asupra problemelor de interes public care urmează să fie dezbătute de Consiliul local
Minutele în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanți la ședinele publice
Procesele-verbale ale ședințelor Consiliului local
Declarații de căsătorie
Alte documente care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoștință publică
Alte documente a căror aducere la cunoștință publică se apreciază ca fiind oportună și necesară
Contact
Datele de contact ale autoritatii, denumire, sediu, numere de telefon, fax, adrese email, adresa pagina internet, instrumente social media
Relatii cu presa/mass-media: persoana desemnata, date de contact
Programul de functionare al institutiei
Programul de audiente, cu precizarea modului de inscriere pentru audiente si a datelor de contact pentru inscriere
Petitii: adresa de email/ formular electronic pentru transmiterea lor
Formular de sesizare
5.1.2 Situatia platilor (executia bugetara), conform Anexei
2022
Categorii M.O.L.
1.STATUTUL COMUNEI
2.REGULAMENTELE PRIVIND PROCEDURILE ADMINISTRATIVE
|-
2.1. REGULAMENTUL CUPRINZÂND MĂSURILE METODOLOGICE, ORGANIZATORICE, TERMENELE ȘI CIRCULAȚIA PROIECTELOR DE HOTĂRÂRI ALE AUTORITĂȚII
|-
2.2. REGULAMENTUL CUPRINZÂND MĂSURILE METODOLOGICE, ORGANIZATORICE, TERMENELE ȘI CIRCULAȚIA PROIECTELOR DE DISPOZIȚII ALE AUTORITĂȚII EXECUTIVE
3.HOTĂRÂRILE AUTORITĂȚII DELIBERATIVE
|-
2024
|-
2023
|-
2022
|-
Registrul pentru evidenţa proiectelor de hotărâri ale autorității deliberative
|-
Registrul pentru evidența hotărârilor autorității deliberative
4. DISPOZIȚIILE AUTORITĂȚII EXECUTIVE
|-
2022
|-
2023
|-
2024
|-
Registrul pentru evidența proiectelor de dispoziții ale autorității executive
|-
Registrul pentru evidența dispozițiilor autorității executive
5. DOCUMENTE ȘI INFORMAȚII FINANCIARE
5.1 Buget din toate sursele de venituri
5.1.1 Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
|-
2022
5.1.2 Situatia platilor (executia bugetara), conform Anexei
|-
2022
5.2 Bilanturi contabile
|-
2022
6. ALTE DOCUMENTE
|-
6.1 Procesele-verbale ale ședințelor Consiliului local al comunei
|-
6.2 Declaratii de casatorie
Alegeri Locale 2024
|-
HOTARARI BEC
|-
Propuneri candidaturi
|-
Procese verbale
|-
Comunicate
Cauta documente
Choose Category
Primaria
.
|_
1.STATUTUL COMUNEI
.
|_
2.REGULAMENTELE PRIVIND PROCEDURILE ADMINISTRATIVE
. .
|_
2.1. REGULAMENTUL CUPRINZÂND MĂSURILE METODOLOGICE, ORGANIZATORICE, TERMENELE ȘI CIRCULAȚIA PROIECTELOR DE HOTĂRÂRI ALE AUTORITĂȚII
. .
|_
2.2. REGULAMENTUL CUPRINZÂND MĂSURILE METODOLOGICE, ORGANIZATORICE, TERMENELE ȘI CIRCULAȚIA PROIECTELOR DE DISPOZIȚII ALE AUTORITĂȚII EXECUTIVE
.
|_
3.HOTĂRÂRILE AUTORITĂȚII DELIBERATIVE
. .
|_
2024
. .
|_
2023
. .
|_
2022
. .
|_
Registrul pentru evidenţa proiectelor de hotărâri ale autorității deliberative
. .
|_
Registrul pentru evidența hotărârilor autorității deliberative
.
|_
4. DISPOZIȚIILE AUTORITĂȚII EXECUTIVE
. .
|_
2022
. .
|_
2023
. .
|_
2024
. .
|_
Registrul pentru evidența proiectelor de dispoziții ale autorității executive
. .
|_
Registrul pentru evidența dispozițiilor autorității executive
.
|_
5. DOCUMENTE ȘI INFORMAȚII FINANCIARE
. .
|_
5.1 Buget din toate sursele de venituri
. . .
|_
5.1.1 Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
. . . .
|_
2022
. . .
|_
5.1.2 Situatia platilor (executia bugetara), conform Anexei
. . . .
|_
2022
. .
|_
5.2 Bilanturi contabile
. . .
|_
2022
.
|_
6. ALTE DOCUMENTE
. .
|_
6.1 Procesele-verbale ale ședințelor Consiliului local al comunei
. .
|_
6.2 Declaratii de casatorie
.
|_
Alegeri Locale 2024
. .
|_
HOTARARI BEC
. .
|_
Propuneri candidaturi
. .
|_
Procese verbale
. .
|_
Comunicate
Compartimente
.
|_
Stare civila
.
|_
Registrul agricol
.
|_
Urbanism, cadastru, agricultura
.
|_
Financiar-contabil
.
|_
Dezvoltare comunitara
.
|_
Serviciul voluntar pentru situatii de urgenta
.
|_
Cultura
.
|_
Administrativ
.
|_
Utilitati publice
.
|_
Asistenta sociala
Arhiva Hotarari
Hotarari 2021
Hotarari 2019
Arhiva dispozitii
Dispozitii ale primarului
Meniu(RO)
Acasa
Anunturi
Compartimente
Asistenta sociala
Starea Civila
Registrul agricol
Urbanism, cadastru, agricultura
Financiar-contabil
Dezvoltare comunitara
Serviciul voluntar pentru situatii de urgenta
Cultura
Administrativ
Utilitati publice
Despre
Legislatie
Conducere
Lista persoanelor din conducere
Agenda de lucru
Organizare
Regulament de organizare si functionare
Organigrama
Lista si datele de contact ale institutiilor subordonate
Structurile, organele de specialitate ale administratiei publice centrale/locale si institutiile publice finantate total sau partial din bugetul institutiei
Structurile, organele de specialitate ale administratiei publice centrale/locale si institutiile publice coordonate de conducatorul institutiei
Structurile, organele de specialitate ale administratiei publice centrale/locale si institutiile publice aflate in subordinea institutiei
Unitatile care functioneaza sub autoritatea institutiei
Guvernarea corporativa a intreprinderilor publice
Cariera | Concursuri | Locuri de munca
Programe si strategii
Rapoarte si studii
Rapoarte
Studii
Galerie foto
Info.interes public
Solicitare informatii. Legislatie
Numele si prenumele persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
Formular pentru solicitare in baza Legii 544/2001
Modalitatea de contestare a deciziei si formularele aferente pentru reclamatie administrativa (refuz si netrimitere in termen legal)
Lista cu documentele de interes public si lista cu documentele produse/gestionate de institutie
Rapoartele de aplicare a Legii nr. 544/2001
Buletinul informativ (Legea 544/2001)
Buget din toate sursele de venituri
Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
Situatia platilor (executia bugetara), conform Anexei
Situatia drepturilor salariale stabilite potrivit legii, precum si alte drepturi prevazute de acte normative
Situatia anuala a finantarilor nerambursabile acordate persoanelor fizice fara scop patrimonial
Bilanturi contabile
Achizitii publice
Programul anual al achizitiilor publice
Centralizatorul achizitiilor publice si contractele cu valoare de peste 5000 de euro, conform anexei
Contractele cu valoare de peste 5000 de euro (începând cu anul 2015)
Documentele privind executia contractelor
Invitatii de participare achizitii
Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
Declaratii de avere si de interese
Comisia paritara
Protectia datelor cu caracter personal
Urbanism
Alegeri Locale 2024
Transparenta
Proiecte de acte normative aflate in consultare publica
Formular pentru colectarea de propuneri, opinii si recomandari
Registrul pentru consemnarea si analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandarilor
Dezbateri publice
Consultari interministeriale
Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
Proiecte de acte normative adoptate (Hotarari)
Anunturi/Sedinte publice/Minute
Rapoarte de aplicare a Legii nr.52/2003
Perosana responsabila pentru relatia cu societatea civila
Registrul asociatiilor, fundatiilor si federatiilor luate in evidenta de institutie
Integritate
Cod etic/deontologic/de conduită
Lista cuprinzand cadourile primite
Mecanismul de raportare a incalcarilor legii
Declaratia privind asumarea unei agende de integritate organizationala
Planul de integritate
Raport narativ referitor la stadiul implementarii masurilor prevazute in SNA si in planul de integritate
Situatia incidentelor de integritate
Studii/cercetari/ghiduri/materiale informative relevante
Monitorul oficial local
STATUTUL UNITATII ADMINISTRATIV-TERITORIALE
REGULAMENTE - PROCEDURILE ADMINISTRATIVE
Regulamentul cuprinzând măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de hotărâri ale Consiliului Local
Regulamentul cuprinzând măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de dispoziții ale Primarului comunei
HOTĂRÂRILE CONSILIULUI LOCAL
DISPOZITIILE PRIMARULUI
DOCUMENTE SI INFORMATII FINANCIARE
Buget din toate sursele de venituri
Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
Situatia platilor (executia bugetara), conform Anexei
Situatia drepturilor salariale stabilite potrivit legii, precum si alte drepturi prevazute de acte normative
Bilanturi contabile
ALTE DOCUMENTE
Obiecțiile cu privire la legalitate, efectuate în scris de secretarul general
Informații din oficiu asupra problemelor de interes public care urmează să fie dezbătute de Consiliul local
Minutele în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanți la ședinele publice
Procesele-verbale ale ședințelor Consiliului local
Declarații de căsătorie
Alte documente care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoștință publică
Alte documente a căror aducere la cunoștință publică se apreciază ca fiind oportună și necesară
Contact
Datele de contact ale autoritatii, denumire, sediu, numere de telefon, fax, adrese email, adresa pagina internet, instrumente social media
Relatii cu presa/mass-media: persoana desemnata, date de contact
Programul de functionare al institutiei
Programul de audiente, cu precizarea modului de inscriere pentru audiente si a datelor de contact pentru inscriere
Petitii: adresa de email/ formular electronic pentru transmiterea lor
Formular de sesizare
Please ensure Javascript is enabled for purposes of
website accessibility
×
MOL extern
Monitorul Oficial Local »
Formulare Online »
Sesizari Online »